Пливање


Ово лансирање је посебно погоднo за леђно пливање. Али пре него што то урадите, морате да погледате около док не видитe шта се дешава иза вас у води. Углавном има проблема ако нисте пажљиви и оштећења заједно са другим пливачем и рониоцем. Од ружних удараца и модрица се пазите.

За почетак леђима потребно је нешто да се држи, ту је и бар поред базена, у близини зида у чучећем положају. Ваше тело је сада затегнуто.

Пустите и притисните вам тешко са обе ноге на зид карлице.

Руке лете изнад главе напред, и протезање тела хиссес кратко из воде.

Сада је глатко као јегуља потопити осигурати да  импулс није изгубљен.

Након потапања, још увек можете да померите комад под водом.Али, онда се наставља са ногом веслања назад на површину, и почнете са леђима на пливање.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s