20.3.2020. Часови у изолацији, 4.разред


У ЦИЉУ БОЉЕГ РАЗУМЕВАЊА ПОВРШИНЕ КВАДРА МОЛИМ УЧЕНИКЕ ДА ПАЖЉИВО ОВО ПОГЛЕДАЈУ 2,3 ПУТА И ТИМЕ СВОЈЕ ЗНАЊЕ НАДОГРАДЕ

Српски језик:

Слушати час на РТС3 и ако постоји домаћи задатак или задатак током часа урадити га.

Одслушати следеће Јутјуб садржаје:

ВРСТЕ РЕЧИ

 

 

СЛУЖБА РЕЧИ У РЕЧЕНИЦИ

 

ГЛАГОЛИ;

 

У РАДНИМ ЛИСТОВИМА АКО НИЈЕ НЕКА ОД ОВЕ 3 ЛЕКЦИЈЕ УРАЂЕНА УРАДИТИ ЈЕДНУ, УКОЛИКО СУ УРАЂЕНЕ СВЕ 3, ДОВОЉНО ЈЕ СЛУШАЊЕМ ПОДСЕТИТИ СЕ, НАРАВНО ДА ЈЕДНУ ОД ОВЕ  3 ЛЕКЦИЈЕ сликате урађену и пошаљете.

 

МАТЕМАТИКА:

НЕПРОМЕНЉИВОСТ КОЛИЧНИКА

42 : 21 = ____

(42 ∙ 3) : (21 ∙ 3) = ______ : _____ = _____

(42 : 7) : (21 : 7) = ______ : ______ = ____

 

250 : 50 = ____

(250 ∙ 2) : (50 ∙ 2) = _____ : _____ =_____

(250 : 5) : ( 50 : 2) = _____ : ______ = _____

Ученици треба да закључе да се количник није мењао када су се дељеник и делилац повећавали (смањивали) одређен број пута.

 

У НАСТАВНИМ ЛИСТОВИМА УРАДИТИ НЕКОЛИКО ЗАДАТАКА ОВЕ ЛЕКЦИЈЕ,

 

 

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s