СРПСКИ ЈЕЗИК:
Диктат
Родитељи читају текст, деца га пису латиничним словима обраћајући пажњу на велико слово, знакове интерпунције, правопис
Породица Петровић живи у великом стану у Београду. Тата Ђура иматридесет година и ради у Ургентном центру као лекар. Он воли свој посао, а поред тога он воли и тенис. Суботом и недељом, кад је лепо време, са пријатељима игра тенис. Мама Весела је медицинска сестра у једној великој београдској болници. Нема сваког дана исто радно време. Често ради после подне или целу ноћ. Због тога тата ујутро води децу у школу. Деца Милан и Јулија су ученици и иду у основну школу. Они су ученици другог разреда. Веома су живахни и воле да су у покрету. Свакодневно са родитељима одлазе у посете на различита места. Воле да се купају у реци. Зато обожавају када иду наАдуЦиганлију.
СВЕТ ОКО НАС:
Биљке у нашем окружењу и њихова грађа
Биљке себи стварају храну, стварају кисеоник, покрећу се.
Већина биљака има: корен, стабло, лист, цвет, плод и семе.
Лекцију Биљке у нашем окружењу прочитати у уџбенику..
Отворити следећи линк и погледати 2-3 Повер поинт презентације везане за биљке ради лакшег разумевања
https://suzanamiljkovic.wordpress.com/ppd-son/drugi-razred/
Ово преписати у свеску, а хербаријум почети правити у складу са могућностима:
Хербаријум је збирка пресованих, осушених биљака.
УПУТСТВО ЗА ПРАВЉЕЊЕ ХЕРБАРИЈУМА
Сакупљање биљака:
– биљке сакупљати ујутро када је сунчан дан;
– од сваке врсте биљака узети само један примерак;
– зељасте биљке пажљиво вадити из земље са кореном, ножићем или лопатицом;
– одабрати оне биљке које имају развијене листове и цветове;
– биљке стављати у пластичне кесице.
Пресовање биљака:
– одстрањује се земља као и трули или суви делови биљке;
– биљка се пажљиво смешта међу странице новинске хартије са папирићем на који треба
написати назив биљке, датум и место на којем је пронађена;
– биљку потом треба притиснути тешким предметом;
– уколико је биљка пуна сокова, треба чешће мењати листове хартије;
– биљке пресовати двадесетак дана.
MATЕМАТИКА:
ТОЛИКО ПУТА МАЊИ И ЗА ТОЛИКО МАЊИ БРОЈ
– Читање и анализа првог задатка у уџбенику на 83. страни, при чему треба уочити разлику односа за толико мањи и толико пута мањи број.
– Уводимо појмове толико пута мањи и за толико мањи број користећи примере из уводног дела часа:
16 : 2 = 8 16 – 2 = 14
два пута мањи за два мањи
Важно је ученицима нагласити да израз толико пута мањи број одређујемо дељењем, а за толико мањи број одузимањем.
– Увежбавати на следећим задацима у свесци:
- Одреди број који је:
а) за 2 мањи од 8;
б) 2 пута мањи од 8;
в) 4 пута мањи од 12;
г) за 4 мањи од 12.
- Који број је 2 пута мањи од:
а ) броја 14; б) броја 16; в) броја 20?
- Јован има 24 балона, Сава 4 пута мање од њега, а Бошко за 4 мање од Јована. Колико балона има Сава, а колико Бошко?
– Самостални рад ученика – уџбеник, 83. страна, 2, 3. и 4. задатак.