ЧАСОВИ У ИЗОЛАЦИЈИ 2. РАЗРЕД, 21.3.


СРПСКИ ЈЕЗИК:

Диктат

Родитељи читају текст, деца га пису латиничним словима обраћајући пажњу на велико слово, знакове интерпунције, правопис

Породица Петровић живи у великом стану у Београду. Тата Ђура иматридесет година и ради у Ургентном центру као лекар. Он воли свој посао, а поред тога он воли и тенис. Суботом и недељом, кад је лепо време, са пријатељима игра тенис. Мама Весела је медицинска сестра у једној великој београдској болници. Нема сваког дана исто радно време. Често ради после подне или целу ноћ. Због тога тата ујутро води децу у школу. Деца Милан и Јулија су ученици и иду у основну школу. Они су ученици другог разреда. Веома су живахни и воле да су у покрету. Свакодневно са родитељима одлазе у посете на различита места. Воле да се купају у реци. Зато обожавају када иду наАдуЦиганлију.

 

СВЕТ ОКО НАС:

Биљке у нашем окружењу и њихова грађа

Биљке себи стварају храну, стварају кисеоник, покрећу се.

Већина биљака има: корен, стабло, лист, цвет, плод и семе.

Лекцију Биљке у нашем окружењу прочитати у уџбенику..

Отворити следећи линк и погледати 2-3 Повер поинт презентације везане за биљке ради лакшег разумевања

https://suzanamiljkovic.wordpress.com/ppd-son/drugi-razred/

Ово преписати у свеску, а хербаријум почети правити у складу са могућностима:

Хербаријум је збирка пресованих, осушених биљака.

УПУТСТВО ЗА ПРАВЉЕЊЕ ХЕРБАРИЈУМА

Сакупљање биљака:

– биљке сакупљати ујутро када је сунчан дан;

– од сваке врсте биљака узети само један примерак;

– зељасте биљке пажљиво вадити из земље са кореном, ножићем или лопатицом;

– одабрати оне биљке које имају развијене листове и цветове;

– биљке стављати у пластичне кесице.

Пресовање биљака:

– одстрањује се земља као и трули или суви делови биљке;

– биљка се пажљиво смешта међу странице новинске хартије са папирићем на који треба

написати назив биљке, датум и место на којем је пронађена;

– биљку потом треба притиснути тешким предметом;

– уколико је биљка пуна сокова, треба чешће мењати листове хартије;

– биљке пресовати двадесетак дана.

 

MATЕМАТИКА:

ТОЛИКО ПУТА МАЊИ И ЗА ТОЛИКО МАЊИ БРОЈ

– Читање и анализа првог задатка у уџбенику на 83. страни, при чему треба уочити разлику односа за толико мањи и толико пута мањи број.

– Уводимо појмове толико пута мањи и за толико мањи број користећи примере из уводног дела часа:

16 : 2 = 8                16 2 = 14

два пута мањи       за два мањи

Важно је ученицима нагласити да израз толико пута мањи број одређујемо дељењем, а за толико мањи број одузимањем.

– Увежбавати на следећим задацима у свесци:

  1. Одреди број који је:

а) за 2 мањи од 8;

б) 2 пута мањи од 8;

в) 4 пута мањи од 12;

г) за 4 мањи од 12.

  1. Који број је 2 пута мањи од:

а ) броја 14;       б) броја 16;          в) броја 20?

  1. Јован има 24 балона, Сава 4 пута мање од њега, а Бошко за 4 мање од Јована. Колико балона има Сава, а колико Бошко?

– Самостални рад ученика – уџбеник, 83. страна, 2, 3. и 4. задатак.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришете користећи свој WordPress.com налог. Одјави се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришете користећи свој Facebook налог. Одјави се /  Промени )

Повезивање са %s