ЧАСОВИ У ИЗОЛАЦИЈИ 4. РАЗРЕД, 23.3.2020.


Од 23.03.2020. образовни садржаји за IV разред се емитују на каналу РТС2.

Screenshot_56

Н А П О М Е Н А : РАДИТИ ПРЕМА МОГУЋНОСТИМА УЧЕНИКА.

СРПСКИ ЈЕЗИК:

Погледај час на РТС 2- Именице, појам и препонавање

Програмом је предвиђен ТРЕЋИ ПИСМЕНИ ЗАДАТАК

УЧЕНИЦИ ЋЕ У СВОЈИМ СВЕСКАМА ОДАБРАТИ ЈЕДНУ ОД ОВЕ ТРИ ТЕМЕ И НАПИСАТИ У СВЕСКУ.

Композиција задатка захтева поштовање увода, разраде и закључка.                            – Обратити пажњу на општу уредност, на рукопис, као и на језичку, стилску и правописну коректност.

  1. Мој најбољи друг/другарица
  2. Омиљена личност мог детињства
  3. Личност из моје околине

Сваки ученик ће изабрати једну тему и уписати је у своју свеску.

 

МАТЕМАТИКА:

Погледај час на РТС 2- Множење и дељење декадним јединицама и вишеструким декадним јединицама

МАТЕМАТИЧКИ ИЗРАЗИ:

Обновимо знања о врстама израза. Рад у свескама.

Израчунај, па допуни реченице:

1.780 + 420 =_____ Овакав израз у математици називамо _____________, а рачунску операцију у овом изразу _________________.

  1. 23 760 – 12760 = ___________ Овај израз називамо ________________, а рачунску операцију у овом изразу ___________________.
  2. 12 400 ∙ 5 = __________ Израз у којем је коришћена рачунска операција _______________ називамо _____________.

 

  1. 8 500 : 50 = ____________ Када у бројевном изразу користимо ________, онда је тај израз _______________.

ЗАКЉУЧАК:  изразе који имају само једну рачунску операцију називамо ПРОСТИ изрази.

ЗАКЉУЧАК:  изрази у којима се користе две или више рачунских операција и да такве изразе зовемо СЛОЖЕНИ изрази.

Нпр.:     1520 − 113 + 100 =          1 176 + 543 – 789 =

Израчунај:

548 • 27 + 452 • 27 =                                2 198 • 78 − 1 188 • 78 =

ЗАКЉУЧАК:  изразе који имају само рачунске операције сабирања и одузимања без заграде радимо редом; исто је и са онима који имају само множење.

Поставити проблем: Шта,  ако у изразима постоје све четири рачунске операције, а нема заграда.

574 + 216 • 38 − 38 − 96 + 114 =

ЗАКЉУЧАК:  када у изразима постоје све четири рачунске операције, а нема заграда, предност имају множење и дељење, па потом сабирамо и одузимамо.

У РАДНИМ ЛИСТОВИМА УРАДИТИ: 163. страна, од 5 задатака урадити 2-4 задатка по избору.

 

ПРИРОДА И ДРУШТВО:

Равничарски крајеви

Равничарске крајеве чине пространа равна, плодна земљишта и одговарајућа клима. Све је то погодно за развој пољопривреде, посебно земљорадње и прехрамбене индустрије.

Највише се гаје: житарице (пшеница и кукуруз) и индустријско биље и сточна храна.

То омогућава развој сточарства – живине, говеда и свиња.

 

Прочитати лекцију у Уџбенику стране 108,109 и 110., а затим урадити Радне листове, страна 42.

 

ФИЗИЧКО ВАСПИТАЊЕ:

ВЕЖБАЈМО У КУЋНИМ УСЛОВИМА:

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s